Търсене в този блог

сряда, 8 януари 2014 г.

"Калинка"

 Ето така става когато детето което иска торта ми каже само"ТОРТА".Това е моята идея за детска торта за момиченце-може би свързвам детето с калинки цветя бяло ....Резултатът е доволни детски муцунки.Тортата беше изненада за Ивона,която вчера беше именничка.А до ви кажа ли за какво ми напомня тази торта имаше едно стихче още от моето детство,на което и сега уча моите деца звучеше така:
Бабо мравке,где така?
Тичам щурчо за храна.
А ти,где с таз гъдулка?
Днес калинката е булка,
та сам канен на свирня.
А когато сняг запръска,
що ще чиниш ти зимъска?
ще поискам срам не срам
от твойто житце сбрано
Аз пък няма да ти дам,
гиди дърти мързелан
 Съжалявам,че нямам професионални снимки на тази торта но просто не ми остана време да се добера до фотото а много исках.И друго да ви призная не само Крис,но и аз се разделих трудно с тази торта много ме беше жал да я разреже някой.Но така става с тортите та нали са за това да подсладят партито...

Няма коментари:

Публикуване на коментар