Търсене в този блог

понеделник, 13 януари 2014 г.

"Диамантена сватба"

 Все още не мога да опиша чувствата си,които изпитах по време на подготовката и направата на тази торта!Не мога да скрия,че доста се отдадох не само физически но и духом на тази торта.Тя е за едно семейство изживяло толкова много, пренесло се от един век във друг,преминало времето на радиоточката и приспособило се към съвременният свят на технологията.Семейство в,което всичко се гради на чувства,достойнство ,талант и всичко най-искренно.
И така както се вижда главните герои на приказката за тази торта са създали семейство преди цели 60 години-никак малко а???
 Блазе им,и все още любовта не е изчезнала и в лошо и в добро.Много се радвам за тях,и много им благодаря ,че ме направиха част от техният празник.
Когато занесох в дома тортата им много добри чувства почуствах от тяхна страна а и преди малко ми се похвалиха ,че са останали само 2 рози и надписа,това значи ,че добре са се подсладили с тортата.За мен беше голяма чест да направя торта за такъв невероятен повод!!!!


2 коментара:

  1. Диди,ти беше вложила цялата си душа и сърце в изработването на тортата!Благодаря ти за старанието.Всички гости се възхитиха на невероятното ти вкусно творение,което имаше и художествена стойност.Ти беше оставила и късче от душата си в нея!С благодарност!

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радвам,че участвах в подготовката на това велико събитие!За мен беше истинско предизвикателство да направя торта за толкова специален повод!А и главните герои на събитието са ми слабост.....

    ОтговорИзтриване