Търсене в този блог

събота, 5 октомври 2013 г.

Торта с героите от "Baby tv"

Отново в нашата къща цари празник-този път рожденният ден на Крис-или по-точно тритият му рожден ден.
Много преди рожденният си ден Крис ми е задал задачата да му направя торта с герои от "Baby tv".Това са неговите любимци той израстна с тази телевизия,колкото и да е противоречиво в днешно време децата да гледат телевизия аз не крия,че не спазвам този закон е не прекаляваме и с телевизията.Спомням си,че Криси не беше започнал да говори добре а "Baby tv" беше излъчвана на немски език и неговите първи думички бяха на немски разбира се-"ДА" и "НЕ".Не мисля,че има нещо лошо в тази телевизия,дори е много поучителна и много забавна нищо общо с обидите и агресията от другите детски канали.Е стига съм се отплесвала пак по обществените теми,днес е важно,че моето детенце има рожден ден и,че се опитах да сбъдна едно негово сладко желание.Н ми се получи добре главния герой-Чарли,но все пак съм начинаеща надявам се и този път да ми бъде простено...За всички деца имаше весела фигурка-е малко се порасърдиха защото са различни,но пък бяха доволни в опостошението...

Няма коментари:

Публикуване на коментар