Търсене в този блог

сряда, 28 август 2013 г.

"Приказка в розово"

Не знам от къде да започна,дали да говоря за тортата или за чувствата,които изпитах по време на подготовката на тортата.
Тази торта направих по случай светото кръщение на една малка принцеса-Илина.Събитието беше на 20.07.2013г.-Илинден,не случайно е избран този ден от нейните родители-именният и ден или по-точно нейният първи имен ден.
Всичко стана много набързо,непринудено и не на последно място прекрасно.Тук мога да говоря много понеже всичко е много прясно в съзнанието ми и беше взаимно от двете страни-от моята и на клиента.
Цветовете и вкусът на тортата избрах аз понеже всичко уговаряхме по телефона стилът също.Времето,което ми отне направата на тортата беше един ден,не почуствах никаква умора напротив докато създавах нещо толкова красиво си отпочинах от сивото и напрегнато ежедневие.
А сега нека поразкажа за вкуса на тортата-блатовете бяха ванилови,сиропирах ги с лек захарен сироп,слепих ги с класически маслено-млечен крем и декорирах със захарна маса.
Основният герой-захарното зайче направих три дни по-рано за да може да стегне.За втори път тази година правя това зайче с малко промени,но ми се получава,а и лично на мен много ми харесва.Е стига толкова по тортата нека малко ви разкажа и какво направих по време на почивките по време на правенето на тортата:-)
От тук от там ми поостанаха някои продукти от блатовете добавих и някоя вафличка и се получиха нежни петифури,в тон с тортата.Не бяха много на брой еее не бяха и за наяждане както се казва те бяха като аксесоар на тортата.

 Време е да ви покажа и трапезата от кръщенето на Илина!Ето тук се крие и името на днешната ми публикация -"Приказка в розово".Не е ли така,само погледнете всички цветове си пасват,фигурките и т.н.И всичко се получи така перфектно благодарение на очарователната мама на Илина-или дамата със стил и вкус!Просто е невероятна,винаги с изискани идеи и новати предложения-та нали това и е работата:
-))))))И така този тъй прекрасен ден завърши с много усмивки и доволни герои като цяло.Ще се радвам за в бъдеще отново да осъществим още нещо заедно за да продължим приказката...

Няма коментари:

Публикуване на коментар