Търсене в този блог

вторник, 22 юли 2014 г.

"Торта с ангелчета" - Свето кръщение на Христиана

 Малко закъснях с публикацията ,но не мисля ,че е късно да разкажа с няколко думи за една приказка ,в която главната героиня е Христиана и разбира се нейните родители.Родителите на малката сладкишка избраха топлият сезон за да рганизират Свето кръщение на своята рожба.Бих нарекла лятото -сезон на тържества и прекрасни моменти както в случая малкат Християна отпразнува това вълнуващо събитие от живота си.
Не познавах нейната майка до моминта в,който тя ме потърси и ме включи във вълнуващата им приказка.Без да съм пряк участник в тържеството сйдейки по снимките виждам ,че всичко е било прекрасно и изящно.И аз бих искала някой да организира нещо такова за мен:-)))Така е не завиждам просто се възхищавам на прекрасните моменти,които биват запечатани дълбоко в сърцата ни.Радвам се ,че бях част от тази приказка дори и с моята малка частица ,беше изключително приятно да бъда с вас благодаря на Тара за доверието!                                                                                                                                      



Няма коментари:

Публикуване на коментар